На старті, 2008-й буде доступний у чотирьох рівнях оснащення Active, Allure, GT Line та флагманській комплектації GT. Базові версії оснащені 16-дюймовими легкосплавними дисками, електрорегулюванням дзеркал з підігрівом, 3,5-дюймовим дисплеєм панелі приладів та 7-дюймовим монітором інформаційно-розважальної системи з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Середня комплектація кроссовера може похизуватися 17-дюймовими колесами, камерою заднього огляду, світлодіодними фарами, сидіннями з штучної шкіри та цифрової панелі приладів. Пакет GT Line передбачає 18-дюймові диски, хромований пакет зовнішнього оздоблення, підігрів сидінь, навігацію TomTom та камеру кругового огляду. Для всіх версій існує наступне додаткове обладнання - активна система спостереження за сліпою зоною, систему автоматичного паркування, преміум стереосистему, електричні сидіння в натуральній шкірі Nappa.
Зовнішній стайлінг нового Peugeot 2008 нагадує про старшу модель під індексом 3008, але завдяки деяким фішкам залишається впізнаваним та індивідуальним. Кроссовер побудовано на модульній платформі CMP, яка створена для компактних автомобілів концерну PSA. 2008-й виглядає агресивно та брутально, що відрізняє його від інших компактних кроссоверів цього класу.
Під капотом Peugeot 2008 може встановлюватись один з п҆ яти силових агрегатів. Починається все з 1,2-літрового бензинового 3-циліндрового мотора на 100 к.с., який агрегатується з 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей, також доступний варіант на 128 к.с. з 8-ступеневим автоматом. Але це ще не кінець, в топовому 2008 GT цей двигун розвиває 153 к.с. Дизельний мотор на 1,5 літри має в своєму активі 100 або 115 к.с. при цьому середня витрата палива не перевищує 4,5 літрів на кожні 100 км пробігу. Осередком виступає кроссовер e-2008 з електродвигуном на 134 к.с., який може подолати 300 км без підзаряджання акумулятора.
Якість матеріалів інтер’єру заслуговує високої оцінки, адже французи, як і німці дуже вимогливі до салону автомобілів. Архітектура центральної консолі та панелі приладів не схожа на жодного конкурента.
Схоже, що французи встигли впіймати настрої європейських автомобілістів і готові запропонувати якісний та стильний кроссовер за адекватні кошти. Сподіваємось на швидку зустріч з новачком на тестових випробуваннях та з нетерпінням очікуємо подальший розвиток бренду…